Deze website maakt gebruik van Cookies
Wij gebruiken cookies om je surfervaring op onze site te optimaliseren. Bezoek je onze website, dan vragen we je om akkoord te gaan met deze cookies.
Meer informatie Cookies toestaan
MENU

Blog

Blog - Training


16/02/2019 12:34:05 - Zo houd je jouw goede voornemens vol
De maand van goede voornemens en doelen opstellen is voorbij. Heb je al op het punt gestaan om de handdoek in de ring te gooien? Dat snappen we. Daarom geven we je 5 redenen waarom groepslessen zoals Piloxing of yoga je kunnen helpen om door te zetten.
Lees meer
09/11/2018 11:05:00 - Zo verstevig je die zwabberarmen
Je kent het vast wel, je ziet iemand aan de overkant en wilt heel enthousiast zwaaien, maar houd je in omdat anders die onderarmen beginnen te zwabberen. Daarom lach je eens vriendelijk en blijft het bij een welgemeende "hey"
Lees meer
18/07/2018 10:59:30 - Trainen in zomerse temperaturen
Mag je nu wel of niet trainen bij zomerse temperaturen? Maak je toch vorderingen of kan je beter een pauze inlassen. Lees hier wat ons advies is.
Lees meer
18/09/2016 11:04:36 - Hoge of lage weerstand voor optimale krachttoename?
Wanneer krijg je het meeste krachttoename? Is dit nu bij een hoge of een lage weerstandstraining? Klik hier om de resultaten te weten.
Lees meer
18/08/2016 19:04:58 - Wanneer is het beste moment om te sporten
Ben je een ochtend- of een avondmens? Dat zal bepalen wanneer het voor jou het beste moment is om te gaan sporten. Klik hier om meer te lezen.
Lees meer
21/04/2016 10:58:56 - Train eens met een Foam Roller
Je spieren masseren zonder de hulp van een professionele masseur? Dit is mogelijk dankzij de foam roller.Een foam roller is meestal cilinder vormig en is gemaakt van hard foam. Het voordeel van een lacrosse ball is dat je spier nog specifieker en dieper kan masseren.
Lees meer
13/04/2016 15:12:35 - HIIT it
Soms moet je gewoon eens anders gaan trainen om toch nog voldoende resultaat te hebben. Eén van die andere manieren is via HIIT training. Hier lees je wat dit is en wat de grootste voordelen zijn.
Lees meer
27/03/2016 11:20:10 - Zo voorkom je loopblessures
Nu het wat warmer weer wordt en langer licht blijft, trekken veel mensen opnieuw hun loopschoenen aan. Lees hier hoe je blessures kan voorkomen.
Lees meer
05/02/2016 09:19:16 - Je lichaam als fitnessapparatuur
Trainen om je doelstellingen te bereiken kan overal. Zelfs als je geen fitnesstoestel hebt...hoe? Dat lees je hier.
Lees meer
03/02/2016 12:42:54 - Lees hier waarom ook jij Pilates moet proberen
De Pilates-methode is gebaseerd op 6 principes: ademhaling, concentratie, centreren, controle, precisie en flow. Alle bewegingen gebeuren vanuit het centrum van het lichaam ('powerhouse' in Pilates jargon), welke de buikspieren, rugspieren, binnenkant dijen en bilspieren omvatten.
Lees meer
28/01/2016 09:54:09 - 5 tips voor elke startende Yogi
Je hebt gehoord en gelezen dat Yoga gezond is, goed is voor je lichaam én geest en dat Yoga een uitstekende manier is om aan je persoonlijkheid te werken. De vooroordelen heb je even aan de kant gezet, maar waar en hoe begin je er juist aan? Volg hier onze 5 tips voor elke Yoga starter.
Lees meer
11/01/2016 12:15:47 - Battle Ropes
Ze zijn nu populairder dan ooit. Elke crossfit, fitnesscentrum of sportcentrum heeft ze zeker liggen: de battle ropes voor een full body workout.
Lees meer
29/12/2015 17:29:16 - Hoe word je energiek wakker?
Je kent het wel, 's morgens wakker worden en toch het gevoel hebben dat je precies niet geslapen hebt. Klik hier om te lezen hoe je actief en wakker aan je dag kan beginnen.
Lees meer
29/12/2015 09:25:35 - Hoe krijg je stevigere benen
Je benen en billen verstevigen zonder gebruik te maken van de gênante fitnesstoestellen? Klik hier om dé methode te ontdekken
Lees meer
14/12/2015 11:26:18 - 48 uren lang calorieën verbranden
Het metabolisme is de naam voor het proces in je lichaam dat energie omzet en verbruikt. Alle processen die het menselijk lichaam hanteert om te “overleven”, zoals ademhalen, spieropbouw, voedselvertering, vetopslag en bloedciculatie hangen samen met dit metabolisme.
Lees meer