Deze website maakt gebruik van Cookies
Wij gebruiken cookies om je surfervaring op onze site te optimaliseren. Bezoek je onze website, dan vragen we je om akkoord te gaan met deze cookies.
Meer informatie Cookies toestaan
MENU
Overzicht

Hoe krijg je stevigere benen

Juiste oefeningen

Billen horen bij een vrouw, net als borsten, heupen en een taille. Maar die bips heeft vaak wat putjes, striae of je billen zijn slap. Of je nou maat 34 of 44 hebt, strakke billen kun je met de juiste oefeningen en trucs bereiken. Beyoncé, J.Lo en Scarlett Johansson hebben tenslotte ook een aardige, maar strakke, derrière.

Om strakkere billen te krijgen moet je aan 2 zaken werken: Ten eerste: Eet veel groente en fruit, vermijd teveel suikers en vetten en drink per dag tenminste 1 ½ liter water. 

Ten tweede: Beweeg - train en werk je wat in het zweet. Deze oefeningen zijn ontzettend effectief, maar verwacht niet na twee weken zichtbaar resultaat. Twee tot drie maanden is redelijker.

Hier vind je de beste bilspieroefeningen op een rij zodat je thuis of in de fitness optimaal je billen- & beenspieren kunt trainen. We zeggen niet dat het makkelijk is om strakke billen te trainen, maar onderstaande bilspieroefeningen helpen je vast en zeker een heel eind op weg. Als je nog vragen hebt, neem zeker contact met ons op en we helpen je met plezier.

Lateral squat

side lunge

single leg lift

pistol squat

combo butt workout